19 sierpnia 2009

Elektrownia na ul. Tymienieckiego i przyległy teren.. już współcześnie (prawie)

Dawno mnie tu niestety nie było, nie tyle z braku chęci co czasu no i pewnie trochę z lenistwa. Postanowiłam zamieścić trochę zdjęć moich lub znajomych i przyjaciół. Mam ich całą masę. Na pewno będą pojawiać się następne dotyczące wspaniałych miejsc w Łodzi. Może niedoceniane lub czasem nieodkryte przez większość Łodzian. Szkoda,że nie potrafimy uszanować tego jak kiedyś piękne było nasze miasto, ani tego jak jest piękne nadal..

Poniżej znajdują się już nieco "starsze" zdjęcia z terenu elektrowni tj. z jakiegoś kwietnia/maja 2007 roku. Wykonane przez mnie jak i moich znajomych.



Zdjęcia zamieszczone poniżej są już z kwietnia 2009 roku w całości mojego autorstwa. Ciągle uważam za niebywałe bogactwo i dokładność detali w takim miejscu. Czy teraz jakikolwiek budynek współczesny tego typu lub podobny mógłby się z tym równać? Nie sądzę..

Poniżej zamieszczam dwa zdjęcia tego samego dokładnie miejsca. Zgadnijcie które zostało wykonane w 2007 roku a które w 2009? Niebywałe, że taki "koszmarek" mógł powstać.. Rozumiem względy p. poż. bo sama zajmuję się architekturą zawodowo, ale na prawdę są lepsze i ładniejsze (!) sposoby załatwiania takich spraw. Zwłaszcza w takim umiejscowieniu. Brak mi słów, aby opisać co poczułam i pomyślałam, a w zasadzie myślę dalej, o tym co się zadziało w tym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz